RSS

Kenaper..............

Esok Pagi Aku Akan Johor...OMG!!!!
Kenaper aku rasa berat saja nk jejak kesana.???
Tapi Hati ku cakap pergi je JB......
Kalau ikutkan hati ku,mahu berjumpa denganMU.....
tapi mungkin ia akan menjadi mimpi ngeri kan.....
aku sudah tak wujud kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


tapi aku masih teringt bayang ku masa ke johor tempoh hari..
sebab time tue aku dah wat silap langkah.....
menyesal sehingga hari ini.....
Pada aku menanggung sehingga kini jua......


Nak call mesti kena marah atau tel tue mesti tak di angkat.......


aduh..... Aku tak pernah melupakanMU
BayanganMU tetap akan muncul,
aku dah buat sedaya yang mungkin,tetapi masih ada MU




MAAF LA KALAU CORETAN INI MEMBUATKAN MU TERTEKAN...
BUKAN APE,INI LUAHAN YANG INGIN AKU SAMPAIKAN....


APE-APE PON AKU AKAN SAMPAI KE JOHOR JUA KEESOKAN PAGI......


-HQ RH Resources,Kelana Jaya,Shah Alam,Selangor-
5.30ptg

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 00 Bersidang:

Post a Comment